دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

نمونه طرح کارت ویزیت شیک لایه باز لاکچری وکالت 

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
1.33MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت وکالت شیک

کارت ویزیت وکالت شیک یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند است که می‌تواند نقش مهمی در موفقیت وکلا ایفا کند. کارت ویزیت دفتر حقوقی یک روش عالی برای معرفی خود، کسب‌وکار و خدمات خود به دیگران است. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا شبکه خود را گسترش داده و مشتریان جدیدی جذب کنید.

کارت ویزیت وکالت شیک اولین چیزی است که یک شخص بالقوه در مورد شما می‌بیند. بنابراین، مهم است که کارت ویزیتی داشته باشید که حرفه‌ای و تاثیرگذار باشد. کارت ویزیت شما باید اطلاعات تماس شما را به‌طور واضح و مختصر ارائه دهد و همچنین باید تصویری از هویت برند شما را ارائه دهد.

ویژگی های کارت ویزیت وکالت شیک

کارت ویزیت وکیل که در تصویر مشاهده می کنید از چند ویژگی جدی و مهم برخوردار است که بطور خلاصه برای شما بیان می شود.

حرفه‌ای بودن کارت ویزیت وکالت شیک 

کارت ویزیت وکالت شیک به صورت دو رو طراحی و دارای طراحی و چاپی با کیفیت باشد. این کارت ویزیت در ابعاد ۹ در۶ طراحی شده است و مناسب چاپ بر روی انواع کارت ویزیت (لمینت،کتان و…) می باشد.

خوانایی کارت ویزیت وکالت شیک

اطلاعات تماس (آدرس و شماره تلفن) و اطلاعات وکیل مانند نام و توضیحات تخصصی آن به طور کامل در این کارت ویزیت درج شده است. این اطلاعات به طور منظم و با اولویت بندی درج شده است. یعنی عنوان و نام وکیل بزرگ تر از شماره تلفن و آدرس می باشد.

استفاده از رنگ های لاکچری و زیبا در کارت ویزیت وکالت شیک

کارت ویزیت وکیل با استفاده از رنگ های سیاه، طلایی و سفید طراحی شده است. در عمده رنگ که استفاده شده سیاه می باشد و بعد از آن رنگ سفید می باشد، رنگ طلایی نیز به عنوان رنگ مکمل استفاده شده است. در کارت ویزیت از خطور موی که به رنگ طلایی است استفاده شده است.

استفاده از تصاویر در کارت ویزیت وکالت شیک

کارت ویزیت مشاور حقوقی به خاطر داشتن طرح لاکچری می توانست از تصویر استفاده کرد. تمرکز اصلی در این کارت ویزیت داشتن یک طرح خارجی و شیک بوده و با این حال از لوگوی مرکز وکلا نیز استفاده شده است.

استفاده از فونت های خوانا در کارت ویزیت وکالت شیک

کارت ویزیت موسسه حقوقی در طرحی که دارد از فونت های مختلفی انگلیسی و فارسی استفاده شده است. فونت های این کارت ویزیت از خوانایی و زیبا خاصی برخوردار هستند. برای زیبایی بیشتر نام وکیل با استفاده از فونت نستعلیق نوشته شده است.

لایه باز بودن کارت ویزیت وکالت شیک

کارت ویزیت وکیل پایه یک دادگستری با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. فایل لایه باز آن که با فرمت psd است در اختیار شما قرار می گیرد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید این کارت ویزیت را به دلخواه ویرایش کنید. و از آن در کار های دیگر تان نیز استفاده کنید. مانند بنر و استفاده در شبکه های اجتماعی.

برچسب ها: