دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت دفتر فنی مهندسی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
3.69MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت دفتر فنی مهندسی ساختمان

کارت ویزیت دفتر فنی مهندسی که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت دو رو می باشد. همانطور که می دانید یک از ابزار های قدرتمند و تاثیر گذار تبلیغاتی می باشد. کارت ویزیت یک راه ارتباطی بین شما و مخاطبین شما را فراهم می سازد. کارت ویزیت نسبت به سایر تبلیغات هزینه کمتری دارد در نظر داشته باشید یک کارت ویزیت خوب می تواند بیان گر حرفه شما و شخصیت کاری شما است در انتخاب طرح کارت ویزیت باید دقت کافی را داشته باشید. کارت ویزیت دفتر فنی مهندسی ساختمان که در تصویر مشاهده می کنید یک طرح کامل و استاندارد می باشد. در طراحی این کارت ویزیت از تمام اصول چاپ رعایت شده است و شما بدون نگرانی می توانید فیل این کارت ویزیت را به چاپ برسانید.

طرح کارت ویزیت دفتر فنی مهندسی

طراح کارت ویزیت دفتر فنی مهندسی بروز و خلاقانه طراحی شده است. تم رنگی استفاده شده در این کارت ویزیت رنگ های تیره می باشد عمده رنگ های از رنگ های سیاه و طلایی تشکیل شده است. در یک از رویه کارت ویزیت از عکس با کیفیت ساختمان استفاده شده است. در این کارت ویزیت دفتر فنی و مهندسی از وکتور های طلایی برای جذابیت بیشتر استفاده شده است. این طراحی متناسب مشاغل املاک و مهندسی ساختمان می باشد.

کارت ویزیت لایه باز دفتر فنی و مهندسی

کارت ویزیت دفتر فنی و مهندسی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. و فایل این کارت ویزیت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که نرم افزار فتوشاپ یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در حوزه گرافیک می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هر تغییر که خواستید روی این کارت انجام دهید. متن این کارت ویزیت کامل است و شما می توانید از متن این کارت ویزیت هم استفاده کنید

برچسب ها: