دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت کاشت ناخن

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
6*6 ابعاد
PSD نوع فایل
11.5MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت کاشت ناخن فانتزی

کارت ویزیت کاشت ناخن فانتزی که در تصویر مشاهده می کنید بصورت دو رو و مربع طراحی شده است.کارت ویزیت ها یکی از ابزار های مهم تبلیغات می باشد. کارت ویزیت برای مشاغل زیبایی و بهداشتی نقش مهمی از ایفا می کند. کارت ویزیت برای کاشت ناخن راه ارتباطی شما را با مشتری هایتان را آسان می کند. و یک تاثیر ماندگار در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

طرح کارت ویزیت کاشت ناخن

نمونه کارت ویزیت کاشت ناخن از تم صورتی در طراحی آن استفاده شده است. مدل کارت ویزیت کاشت ناخن به صورت فانتزی طراحی شده است. زمینه این کارت ویزیت راه راه است و از رنگ های صورتی و سفید استفاده شده است. در این کارت ویزیت از لوگو و وکتور های ناخن که از کیفیت بالای برخوردار است استفاده شده است. کارت ویزیت کاشت ناخن از طرح ساده و زیبا طراحی شده است.

کارت ویزیت کاشت ناخن لایه باز

کارت ویزیت کاشت ناخن psd است و با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. این کارت ویزیت از انواع وکتور و عکس های باکیفیت برخوردار است. و شما می توانید با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که خواستید روی آن می توانید انجام دهید. و از اجزای این طرح در طرح های دیگر تان نیز استفاده کنید. و یا حتی از متن کارت ویزیت کاشت ناخن نیز استفاده کنید.

برچسب ها: