دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت کلینیک زیبایی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
1.81MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت کلینیک زیبایی

کارت ویزیت کلینیک زیبایی که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت دو رو می باشد. کارت ویزیت ها یکی از ابزار های تبلیغاتی می باشد. کارت ویزیت ها ارتباط شما با مخاطبانتان را برقرار می کند. کارت ویزیت ها نسبت به سایر تبلیغات از هزینه کمتری برخوردار است. کارت ویزیت شما بیانگر شخصیت و حرفه شما می باشد. یک طرح کارت ویزیت خوب می تواند در روند رشد کسب و کار شما تاثیر مثبت بگذارد. این نمونه کارت ویزیت کلینیک زیبایی با استفاده از تمامی استاندارد های چاپ طراحی شده و در چاپ این کارت ویزیت به هیچ مشکلی برنخواهید خورد.

طرح کارت ویزیت کلینیک زیبایی

طرح کارت ویزیت کلینیک زیبایی با استفاده از جدید ترین متد های گرافیکی جهان طراحی شده است. و از تم رنگی پرطرفدار مشکی و طلایی استفاده شده است. در رویه اول کارت از یک لوگوی با کیفیت مرتبط با مشاغل کارت است استفاده شده است . در پشت کارت ویزیت کلینیک زیبایی متن این کلینیک نوشته شده است. این کارت ویزیت از لحاظ ساختار بسیار ساده ولی شیک میباشد.

کارت ویزیت لایه باز کلینیک زیبایی

کارت ویزیت کلینیک زیبایی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است در طراحی این کارت ویزیت از انواع وکتور های با کیفیت استفاده شده است. فایل این کارت ویزیت به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد و شما با استفاده از ین نرم افزار هر تغییر که دوست داشته باشید روی این طرح می توانید انجام دهید.

برچسب ها: